![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Tack Mikke! Nu har jag fått "lite kött på benen", det ska bli riktigt trevligt att strosa omkring och leta mig fram till alla de ställen jag fått tips om.
|
|
|||
|
|||
![]()
.......låter bra, ha det nu så trevligt, och ta och kolla ifall den turkiska Hamam är öppen.....Det vore välan ball att gå in och ta del av en urgammal levantinsk tradition...och dessutom bli ren på köpet...
![]() Sen finns det ett trevligt historiskt/arkeologiskt museum inte långt från stora Hamnporten.Rhodos stad har visst ca 20 arkeologer anställda och sist jag var där (14 maj 05) så såg jag att dom hade byggt upp trävandringar över utgrävningarna, iallafall i närheten av tavernan Lefteras. Mvh, Mikke (KfK) |
|
|||
|
|||
![]()
Oj vad gulliga Ni verkar vara här på Kalimera, har varit och köpt mig 4 st tjocka böcker att ha med mig, men det verkar som om de blir olästa med tanke på alla ställen jag ska besöka, det här blir nog urkul. Får nog signera med en annan "smiles" idag.
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Låter bra, Bebsan!
Vi hoppas på RR (Rhodos-rapporter) från dej under tiden...... ![]() Böcker är bra det, en bibba bucker måste man ha me......annars blir det trist! På Mandala har Marianne en hel hylla full.....jag fick med mej två hem. Mvh, Mikke (KfK) |
|
|||
|
|||
![]()
Vissa resebyråer har ju resor till Rhodos för singlar o jag vet ju inte om du har bokat med någon av dom för deras resor går i juni månad..
Du måste besöka restuarang Antique för dom har bra service o mycket vänlig personal o dom är lika vänliga till alla gäster som om man kommer ensam eller med barn eller stort sällskap..Killarna där har ett stort o varmt hjärta o dom är två stycken som kan kanonbra svenska o båda heter Michalis den ena äger stället o den andra är gift med en svenska...Priserna ligger bra till o stora portioner får man oxå...O det är nylagad mat o inte som på flera ställen dom tar upp djupfryst mat o värmer... Jag älskar Rhodos o du måste gå i Gamla Stan finns många underbara affärer..O där kan du oxå göra stora klipp i skinn typ väskor o portföljer...Jag köpte en röd skinnportfölj för 775 kr som skulle ha kostat 4000 kr här hemma o den är gjord i Italien....Har fått så mycket beröm för min porfölj när jag har den med mig ute.. Önskar dig en trevlig resa till Rhodos åker själv ner den 21 augusti... ![]() ![]() |
![]() |
|
|