![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Vet hur det kan vara,det här med mobiler...Har av nån outgrundlig anledning blivit med kameramobil...Igår var jag ute på promenad med katten(i koppel),och han lade sig ner och rullade sig i vårsolen,,,önskade att jag hade haft kamera med mig...kom då att tänka på min mobil som var med...men visste ju inte hur jag skulle bete mig för att använda kameran i den...Fick en lektion av min man igår kväll...så nu kanske.
|
|
||||
|
||||
![]()
Tack för svar, allihop! Tänkte väl att en och annan skulle känna igen sig
![]() Citat:
![]() Citat:
![]() Jag filmade katter + paket med mobilen och skickade filmen till paketets avsändare. Han svarade omgående - med synpunkter på mina vackra katters kroppsform ![]() Sen dess skriver renköttsleverantören under sina kalimerainlägg med: Arne "Kattor har en förmåga att oftast bli fotograferade i orfördelaktig vinkel" ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Här finnes underlag för ett par Kalimerabaserade interaktiva utbildningar....
1; Kalimeradamernas Slim Club. Samma koncept som Mona Tumbas Slim Club från sent sextiotal. Måtto; Återfå tonårens midja på åtta veckor... 2; Telecomkursen. Bli vän med din mobiltelefon!! Åtta kurstillfällen med komiska inslag. Arne Kattor (och Kalimeradamer) etc etc... |
|
||||
|
||||
![]()
Inga problem Arne! Är det du som leder den?
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Arne, Arne! Hur och var anmäler man sig till dessa kurser? Var snäll och anteckna mig!
![]() Moster, som gärna vill gå på "Arnesmera" kurser ![]() |
![]() |
|
|