![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Så här lite i skuggan av den stora 10-års festen..............kanske lite dags att börja tänka på vem som tar med vad?!?!?!
Maila gärna mig på min hotmail och tala om vad du kan/vill ta med. Och jag mailar vår adress till er som tänker komma ![]() Varmt välkomna alla glada! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() Sen kanske jag tar med mej något färskt då jag tillbringar dagen innan i Aten. ![]() bosse |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Ja varför ändra på något som är toppen?! ![]() Noterar och återkommer ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Så trampar vi närmre & närmre den 9
![]() Idag kan jag meddela att vi kommer att kunna starta Kalimera knytisen tidigare än vad jag skrev i från början: Alla är välkomna hem till oss från 17:00 lokal tid! (+ - moms ![]() Och på menyn är det ganska tomt på maträtter, där emot finns det gott om dricka ![]() Jag håller tummarna för att vi får vackert & varmt väder! ![]() Väntar med stor nyfikenhet på vad som kommer att stå på bordet, själv bidrar jag med Mousaka..................... ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Moussaka är ju jättegott o med lite greksallad (mitt bidrag)så blir det en hel måltid.Vi klarar oss alltid.Kommer tid kommer råd.
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Konserverade vinbladsdolmar lär enl ryktet oxå va på gång.Jättegott
|
|
||||
|
||||
![]()
Till Cia
Jag tycker de smakar plåtburk. Uffe |
|
||||
|
||||
![]()
Närå med lite mer olivolja och citron blir det mumsigt!
![]() Camilla |
|
||||
|
||||
![]()
Jag tycker också de är jättegoda! Som hemgjorda! Plåt smakar de sannerligen inte, inte de jag har ätit i alla fall (Zanae).
|
|
||||
|
||||
![]()
Jag har erfarenhet av att både laga Stifado och Baklava... Så något av det kan jag säkert bidra med..
![]() Göran |
|
||||
|
||||
![]()
Låter jättegott !!!!
|
|
|||
|
|||
![]()
Det artar sig............denna "knytis" kanske slutar som ett riktigt småländskt storkalas i "Emil stil"
![]() Ser verkligen fram mot den 9:0nde! ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Kunde man kanske få en uppräkning av det som redan har erbjudits, så ser vi vad som eventuellt fattas? Skrikis och jag fixar det mesta...
![]() Karin |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() Välkomna ......... ![]() |
![]() |
|
|