Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Dodekaneserna > Kos

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2007-05-06, 17:27
Monica Ps avatar
Monica P Monica P är inte uppkopplad

Reg.datum: mar 2007
Standard Sv: Boende i Mastihari

Jag vet inte vilka hotell som är barnvänligast. Men taxigubbarna vet förstås, precis som Malou föreslår.
Däremot vet jag att man just öppnat ett vattenland,typ, nära Mastichari och att folk far dit härifrån för att roa sig.
Svara med citat
Gammal 2007-05-06, 21:34
Janériks avatar
Janérik Janérik är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005

Det är bara så dumt då vi kommer sent på kvällen, det är svårt att se var man är och om man har blivit lurad av en taxichaffis.
Jaja, vi får väl se var vi hamnar i slutändan. Vattenlandet är då årminstone inte aktuellt för vår del, 1,5-åringar har knappast så mycket utbyte av det.

Mvh Janérik
Svara med citat
Gammal 2007-05-06, 22:09
91ans avatar
91an 91an är inte uppkopplad

Reg.datum: mar 2005

Jag har lagt ut lite bilder på min hemsida. Det är från vår senaste resa till Kefalos. Avståndet kan nog stämma, så som Janne skrev ca 1,5 mil.
http://480sweden.spaces.live.com/Per...c02_owner=1&am

Jag kunde lagt några bilder här också, men jag ser att det finns 158 bilder på min sajt, så jag vet inte vilken jag ska välja. Men det står er fritt att kolla på dessa bilder. Är det något ni undrar över, angående bilderna, så får ni höra av er.
Svara med citat
Gammal 2007-05-18, 23:42
Janériks avatar
Janérik Janérik är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005

Oj, äntligen hann jag till detta, Kefalos ser ju alldeles förträffligt ut och det gör även hotellet. Jag får tänka vidare.

Mvh Janérik
Svara med citat
Gammal 2007-05-20, 11:00
aris4s avatar
aris4 aris4 är inte uppkopplad

Reg.datum: okt 2005

Hej Janérik!!

Jag har bott i Mastichari i 2 år nu hos en god vän så jag bor privat. Däremot brukar jag gå till stranden varje dag och där ligger ett hotell som heter "Kyma" och det är de som har den strandbiten. De är från Australien/greker. Jag vet inte hur mycket de tar för hotellrum men tror inte att det är så mycket. Kan ta reda på det när jag kommer ner och sen maila dig. Jag åker ner den 1:a Juni. Det finns ju andra hotell där oxå i närheten så jag kan kolla åt er.
Kyma är ett litet hotell och ligger väldigt nära stranden som sagt och väldigt nära till båten till Kalymnos.

Vill du så kanske jag kan fixa så jag vet priserna snart. Min kompis brukar bada där och han är där redan nu.

MVH

Sanna
Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 16:28.