![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Finns det någon grekisk restaurang som räcker till?
Måste det inte bli festlokal och catering? |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() // Helén |
|
||||
|
||||
![]()
Inte vet jag, men alla grekrestauranger i Sverige jag har varit på (alla få
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
JA vi blir nog många....Var vi inte ett hundratal på första festen i Sthlm 2001??
Jag får väl skämmas att jag inte minns hur många vi var i Malmö 2002 fast det var jag som tog emot anmälningarna ![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Ha! Bättre minne
![]() ![]() ![]() Och första festen i Stockholm, ja där var vi väl mellan 75 och 100, eller? ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Minnet är kort men jag tror att vi var 40 - 45 st på Malmöfesten
![]() //Zanét ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Det jeg husker b e s t , er hvor trivelig den festen var ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Den festen glömmer man inte i första taget
![]() Utifrån genomläsning av samtliga inlägg här förefaller det som den 1 dec är spikad och klar. Dristar mig därför till att redigera ämnesrubriken genom att även sätta dit datumet då jag tror det blir lättare för samtliga här ![]() Har inte de grekiska föreningarna i Stockholm rätt så stora lokaler? Misstänker att där även finns ordentliga kök. Det är kanske inte helt omöjligt att någon förening kan ta på sig att fixa maten - de är ju vana vid stora fester med mycket folk. //Zanét ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Det är nog för den var så välorganiserad
![]() ![]() ![]() ![]() Citat:
Lissi |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
42 minns jag nästan helt bestämt. Hasse ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Där är ordning och reda med dig Hasse
![]() //Zanét ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Första december är antecknat.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Datumet noterat här också!!
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Om det behövs en lokal till festen kanske Miro lounge (S:t eriksgatan 50) kan hjälpa till. Vet inte exakt hur många personer lokalerna rymmer.
|
|
|||
|
|||
![]()
En tanke - för att få en fingervisning om hur stor lokal som verkligen behövs - kunde man kanske starta en preliminärbokningsfunktion? Då vet man om det lutar åt 50 eller 500, kanske?
|
|
||||
|
||||
![]()
Skulle det funka med en omröstning här i forumet? Då kanske vi får ett hum i alla fall. Men det utesluter alla som inte är medlemmar, och det är ganska många.
|
|
|||
|
|||
![]()
men de flesta som kommer vilja vara med bör ju vara medlemmar, eller hur? Å annars får man väl regga sig då
|
|
|||
|
|||
![]()
En omröstning vore nog bra..
|
|
||||
|
||||