![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Låter jättespännande att låta grekiska föreningen står för maten om den möjligheten finns.
Eva |
|
|||
|
|||
![]()
Notert i kalenderen - om nordmenn kan delta? Ypperlig anledning att treffa kalemira-menneskene!
|
|
||||
|
||||
![]()
Alla är välkomna. Även nordmenn!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Den 1 december låter bra. Då säger vi det. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Nu kommer jag in här och har en fundering som nog kommer att kännas lite negativ ![]() På en krog finns ju allt ordnat, framför allt mat och dryck. En annan lokal som inte är en krog och som man måste hyra på egen hand innebär "problem". Får man nyttja alkohol i lokalen, den måste lämnas tillbaka städad, kontroll över att obehöriga ej dyker upp, osv. I så fall är det en fördel om ni som bor i Stockholm inkl. kranskommuner (förorter) har bekanta som ev. har nys om bra lokal om detta blir aktuellt. Hasse ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Många cateringföretag samarbetar med olika festlokaler och erbjuder ett pris där allt ingår, även städningen. Alkoholservering och -försäljning till slutna sällskap är då inga problem.
Det enda eventuella problemet är väl om de kan laga god grekisk mat. Men så vitt jag vet så finns (eller åtminstone fanns) det företag i Stockholmsregionen som kan det. |
|
|||
|
|||
![]()
Jag kollade med Faros, och de kan ta ca 70-75 personer. Men vi kanske blir fler?
Mannen i telefonen var nyfiken och frågade hur många vi blir, och det vet vi ju inte än, så han undrade lite vad vi planerade... så fick jag ju berätta vad Kalimera är, så gott jag kunde. Han tyckte nog att vi var lite galna, fast på ett bra sätt... och han kom ihåg oss från januariträffen. ![]() Om vi måste ha festlokal, så skulle man kunna beställa mat från dem... |
|
|||
|
|||
![]()
Någon som känner till om Grekiska föreningen på Idungatan har någon lokal?
birgitta |
|
||||
|
||||
![]()
Jag är intresserad av att komma på en Kalimera-fest!
![]() Jag bor även i stockholms-området (Huddinge). Om jag har tid och det finns något jag kan göra så kan jag säkert ställa upp på något hörn.. ![]() Göran |
|
||||
|
||||
![]()
HAAAAAAAA, kanske kommer det också en finsk kalimer...? över havet eller flera, vem vet
![]() Riitta, hur är det med dig? Eija |
|
||||
|
||||
![]()
Klart jag kommer Eija
![]() Riitta ![]() |
![]() |
|
|