![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
//PO |
|
||||
|
||||
![]()
Rasmus d.y. blir i dag Rasmus d.ä.
![]() ![]() ![]() ![]() FEMTIOÅRSDAGEN ![]() ![]() ![]() ![]() Önskar PO, Marie, Tommy, Johan & Anders |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() Ni verkar ha det bra daer nere! Ha´re kul ![]() ![]() ![]() Kram fraan Chris ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ah, är det sant, vad kul!
Många grattis gamling ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Välkommen in i klubben 50 år UNGA, så det så....
![]() Hurra! Hurra! Hurra! Hurra! ![]() ![]() ![]() ![]() från Ivi Senast redigerad av Ivi den 2005-06-21 klockan 11:35. |
|
|||
|
|||
![]()
Hej!
Ere nån här som sett och hört dynamitkastandet på Kalymnos??? Mvh, Mikke (KfK) |
|
||||
|
||||
![]()
Tack alla trevliga manniskor for era gratulationer...!!!
En timme kvar till middagen, ska bli spannande och roligt/morsomt. Har fixat en liten present till alla deltagare (vi blir minst fjorton!) och sedan har Riitta sett till att vi ska ha efterfest pa Nefeli. Ha det jattebra/kjempegott hemma i Skandinavien. Vi hores av senare i veckan. Alla halsar till er...!!! R :-) Ha |
|
||||
|
||||
![]()
Stort Grattis !!!
(och än finns det mycket att fylla ![]() Lisa ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Grattis Rasmus på födelsedagen! Jag och min pojkvän har ju nu för andra året i rad missat era Kalimera middagar :-(. Förra året åkte vi ner på midsommar och i år åker vi inte förrän 25 aug. Jag får ta en titt förbi Nefeli då det verkar mysigt, för det är väl ok att köpa nån drink och sitta i deras trädgård (och hälsa från Alla Er :-)) utan att bo där eller???? Jag ska bo på Kokkinidis (Evaggelia) Studios och det ska bli so nice. Smaklig måltid och hälsa (Riitta har jag iaf skickat pm till bl.a. om Aten och Rita på Kokkinidis).
"Kalles Viakopes" //Annette Senast redigerad av FrazzeTiger2 den 2005-06-21 klockan 21:33. |
|
||||
|
||||
![]()
Mycket trevlig Kalimeramiddag. Hoppas denna tradition haller i sej, jag kommer tillbaka nasta ar. Stort tack till alla inblandade!
Kalimerabok 2, pa Nefeli, invigdes igar. Sjalv lamnar jag Kalymnos pa torsdag for vidare transport till Tilos med GA som jag hittills lyckats undvika. bosse |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Mvh Janérik |
|
||||
|
||||
![]()
Jo, jag räknar in det i den totala resupplevelsen med GA. Först får man vänta i flera timmar på båten, sen drar den på sig ytterligare några timmars försening när man väl kommit ombord.
Bra slogan: "Med GA reser du LÄNGRE" ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Blev nastan imponerad av GA. Kom till Kalymnos bara 20 minuter efter utsatt avgangstid och till Tilos bara 1 timme sen.
![]() bosse |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Tack så jättemycket för trevligt sällskap ![]() ![]() Hur gick det med branden? Jag går och deppar här hemma och lyssnar på mina skivor för att bli gladare ![]() Skall lämna in alla 7 filmerna i morgon ![]() Ha det bäst.Vi tänker på dig och hela familjen hälsar. Inte minst Matilda ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Mvh Janérik |
|
||||
|
||||
![]()
Jag var där och kan intyga sanningen