![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Grabben och jag är på Naxos och Agios Prokopis Hotel mellan 13/6 och 22/6. Vi räknar kallt med att springa på en eller annan från Kalimera, det brukar vi göra och det är alltid lika roligt
![]() Trevlig resa till alla! |
|
|||
|
|||
![]()
...och i lär väl komma till Naxos i slutet av vår semester, dvs kring den 20-21 juni. Även om vi koncetrerar oss på ett par andra öar än Naxos den här gången så vill vi inte missa ett par dagar i Agia Anna innan hemresan.
![]() *Nicki* (med familj) som åker på tidigt, tidigt på lördag morgon ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Vi anländer prel den 22/6 t Ag Prokopios och blir full styrka den 24, då vi inalles kommer att vara sex vuxna och åtta barn.
/lemon |
|
|||
|
|||
![]()
Vi tar svängen förbi Naxos sist i turordningen, alltså vi kommer vara där i början av juli. Tänkte denna gång bo ute i Plaka/Maragas, någon som har något bra tips på trevligt boende? Vi är 4 st (2 barn) och en studio med stor balkong/altan skulle vara toppen, gärna med havsutsikt.
11 dagar kvar...... ![]() ![]() ![]() //Karin |
|
|||
|
|||
![]()
Vi åker till Naxos och Agios Prokopios imorgon.
Boendet de första två veckorna blir på Hotel Agios Prokopis. Därefter är det mer oklart. Kanske åker vi vidare inom Kykladerna. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
/Robban i Malmö |
|
||||
|
||||
![]()
Vi kommer till Naxos den 5 juli och åker hem igen den 1 augusti.
![]() (I sommar är det exakt 20 år sedan jag klev av båten och "fastnade" på Naxos) Senast redigerad av Ullipo den 2007-06-12 klockan 18:56. |
|
||||
|
||||
![]()
Vi åker till Naxos efter Folegandros och Antiparos, troligtvis är vi på Naxos 1-4 augusti, fy, vad kort tid det låter, ja, ja så får det bli i år.
// Helén |
|
||||
|
||||
![]()
imorgon bär det av. ------> september.
vi ses säkert ![]() trevlig sommar kram Elsa |
|
|||
|
|||
![]()
Vi, jag å min sambo kommer att vara på Naxos någon gång den 3-4 juli, vi åker till Aten den 23 juni och börjar med Sifnos den 24, Amorgos, troligen den 27 eller 28 juni och Naxos den 3 eller 4 juli, vi åker hem från Aten den 6 så den 4 åker vi till Aten. Hmm ungefär, så leta gärna efter oss i vimlet på nån av öarna... Min sambo, Sara, har en randig stråhatt å så dricker hon Ouzo eller Retsina!
![]() |
![]() |
|
|