![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Hej, Uffe! Fattar inte varför du får ett "thita" i stället för "OU" i ditt namn, när du skriver på ditt grekiska tangentbord. Hur som helst, det gläder mig att du unnar dig semester från skrivandet och hänger dig åt att umgås med folk i stället. Du hinner väl skriva hela vintern, när du inte har så många landsmän på besök, kan jag tro? På tal om vinter. Har försökt få svar på frågan hur man smartast reser från Kreta till Stockholm "off season", men ej fått napp via Kalimera. Har du några erfarenheter i ämnet? Räknar med att det blir till att resa via Aten, men det kunde vara intressant att höra eventuellt andra vägar.
Lino |
|
||||
|
||||
![]()
Mycket enkelt.
Viking Airlines ARN till ATX 995SEK bokas via nätet eller vanligt reguljär. Mycket sköna plan med gott om plats samt skinnklädda säten. De köper Olympic Airlines gamla plan. Man sitter två i bredd och får till och med plats med ryggsäcken bredvid sig på sätet. Uffe |
|
||||
|
||||
![]()
Lika skönt är det att flyga via Warsava till Arlanda,men då har man förstås en mellanlandning med plan byte.
Men vi tycker det funkar jättebra flyga så.Aldrig långa väntetider i Warsava. ![]() Anneli |
|
||||
|
||||
![]()
Flyger Viking året runt till Aten? Sista resan jag hittar från Arlanda går 26 oktober och kostar runt 1500:-, då vet jag inte om skatterna är med. När jag flög från Chania-Aten-Köpenhamn-Stockholm den 6 januari förra året fick jag punga ut med 4000:-, dyrt!
Gunilla |
|
||||
|
||||
![]()
Jag flög Viking senast i december förra året.
Uffe |
|
||||
|
||||
![]()
Dom kanske släpper vinterbiljetterna senare bara. Tack för tipset! Nästa födelsedag tänker jag fira i Grekland!
Gunilla |
|
||||
|
||||
![]()
Har inte såna som vi slutat att fylla år?
Uffe |
|
||||
|
||||
![]()
Satt du på Mitsos igår iklädd gult ärmlöst linne,mörka shorts med hängslen +givetvis din hatt? I såfall vet jag nu hur du ser ut inför den stundande resan i september till Agia Marina. Kul!!!
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag kommer att fylla två gånger till, 55 (pensionsförsäkring) och 61 (förhoppningsvis riktig pension!
Gunilla |
|
||||
|
||||
![]()
Hej Millie
Svar undertecknad är skyldig, senare dansade jag framför kameran. Hoppas inte F-kassan tittar på internet!! Då blir det enkel biljett hem. Uffe |
|
|||
|
|||
![]()
3:e dopp idag... 17C i havet utanför Helsingborg...28C i luften....
det enda (??) som saknas, en kall Mythos.... Ha det så bra i Kylan Uffe.... /Nico |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
//Zanét ![]() |
|
|