![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Det är bara att ta buss Χ93 till Kifissos Coach Station,gå in på stationen och fråga efter nästa buss till Kalamata. De går ofta fram till kl 22. Är det en fredag eller lärdag så kan det hända att ni får vänta en buss pga att det är många som åker. Bussen står sedan välsynligt från biljett/vänthallen och lätt att hitta. Från busstationen i Kalamata kan ni sedan ta taxi till SeaFront (om ni skulle söka hotel där) eller det hotel ni bestämt er för.
|
|
||||
|
||||
![]()
Bussarna går alla dagar enl följande
06.00-07:30-8:45-10:30Express 11:30-12:30-14:00-15:30-16:30Epress 17:30-19:00-20:30 förutom lördag 21:30 varje söndag-22:00 förutom lördag hoppas detta hjälpte dig,Kalo Taxidi ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Kanskje du eller Agda kan hjelpe meg med en busslink, anneli ?
![]() Jeg har vært inne på KTEL, men finner ikke lokalbusser til og fra Kalamata, er interessert i K - Stoupa og andre veien K - Koroni m fl. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Passar på att flika in med en fråga här, hur lång tid tar bussen mellan Athen och Kalamata?
Mvh. Stina ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Lokalabusstidtabeller hittar inte jag heller utan det är något som jag fått veta antingen där jag köper biljetten eller av ortsbefolkningen. Hur de går till och från Kalamata kan jag tyvärr inte hjälpa dig med.
Sträckan Athen-Kalamata tar 4 timmar, räkna med det i alla fall. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() //Stina ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Några busstider från Kalamata,har tagit bilden på Kalamatas busstadion
![]() ![]() Annelihttp://picasaweb.google.com/anneli.h...ey=_ggZ01fTo7k Senast redigerad av anneli56 den 2007-06-09 klockan 17:09. |
|
||||
|
||||
![]()
Tusen takk, Anneli
![]() ![]() ![]() Jeg har skrevet ut bildet ![]() |
![]() |
|
|