![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Att Lissi förhöjer värdet på Lund är odiskutabelt (!) men flera av de andra kategorierna i undersökningen kan man verkligen ifrågasätta!! Är en kommun till exempel bättre än en annan för att det bor fler miljonärer där
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Fast DÄR har jag i alla fall inte bidragit! ![]() ![]() Nä, jag har inte ens läst kriterierna , jag tror inte man kan mäta vilken kommun om är bäst...det borde bara vara en ploj! Fast konstigt nog så får det ju betydelse i reklamsyfte..Kommer ihåg 1970 när Kalmar i Expressen blev utsedd till Årets stad...på kriterier som ingen som bodde där förstod! ![]() ![]() ..Jag tror det var samma år och samma tidning som då korade Eslöv till Sveriges tråkigaste stad! Helt idiotiskt!!! Lissi - som trivs o Lund oavsett placering... |
|
||||
|
||||
![]()
Jag vet att jag en gång i tonåren fick höra att gässen flög på rygg över Eslöv bara för att slippa se eländet
![]() ![]() Yeasou ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Jag prenumererar på Fokus och den där rankingen är rätt intressant läsning, bara man släpper tanken på värdet som ligger i BÄST. Det är nog mest ett rubrikord. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Givetvis finns det inte någon kommun som är Bäst. Den ända som kan avgöra det är en själv! Sen kan en massa statistik slås ihop till en tabell, som här gjorts. Lite roligt var det ändå att läsa.
![]() |
![]() |
|
|