![]() |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
något tips om var? Är det Kreta V eller Kreta C (tror det är det det står på resebyråsiterna)
|
|
|
||||
|
||||
|
Chaniakusten = nordväst på Kreta. Och rekommenderas starkt till barnfamiljer, ska också tilläggas. Även Rethymnon är ett alternativ, om inte lika bra kanske... Rethymnon ligger 6-7 mil öster om Chania på samma kust.
Fråga gärna mer!
|
|
|
||||
|
||||
|
Hehe, Martin du hann före mig
Jag hade kollat igenom gamla länkar under t.ex. "Chaniakusten" eller "Resa till Grekland" Här på forumet finns norra europas största källa att hämta sådan information ifrån
|
|
|
|||
|
|||
|
Tack båda två för svaren.
![]() Vi letar vidare. Anna |
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
Charterbolagen brukar skilja på Kreta väst = Flyg till Chania och östra Kreta = Flyg till Heraklion. Angående flygstolar ; det är väl fortfarande så att 1,5 åringen sitter i knät och flyger gratis ?? Om ni inte bokar Kreta nu så borde det inte vara helt omöjligt att hitta flygstol eller ospecificerat boende för 3 personer sista minuten i juli. Alltså även till andra öar som jag har för mig att du frågade om från början. Men observera att riktigt billigt blir det inte förrän 1-2 dagar innan avresa. Lars http://www.kalimera.se/grekland/till/juni/inger_3.html |
![]() |
|
|