![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
något tips om var? Är det Kreta V eller Kreta C (tror det är det det står på resebyråsiterna)
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Chaniakusten = nordväst på Kreta. Och rekommenderas starkt till barnfamiljer, ska också tilläggas. Även Rethymnon är ett alternativ, om inte lika bra kanske... Rethymnon ligger 6-7 mil öster om Chania på samma kust.
Fråga gärna mer! ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hehe, Martin du hann före mig
![]() Jag hade kollat igenom gamla länkar under t.ex. "Chaniakusten" eller "Resa till Grekland" Här på forumet finns norra europas största källa att hämta sådan information ifrån ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Tack båda två för svaren.
![]() Vi letar vidare. Anna |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Charterbolagen brukar skilja på Kreta väst = Flyg till Chania och östra Kreta = Flyg till Heraklion. Angående flygstolar ; det är väl fortfarande så att 1,5 åringen sitter i knät och flyger gratis ?? Om ni inte bokar Kreta nu så borde det inte vara helt omöjligt att hitta flygstol eller ospecificerat boende för 3 personer sista minuten i juli. Alltså även till andra öar som jag har för mig att du frågade om från början. Men observera att riktigt billigt blir det inte förrän 1-2 dagar innan avresa. Lars http://www.kalimera.se/grekland/till/juni/inger_3.html |
![]() |
|
|