![]() |
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Så flott! Her strømmer det på med ideer
![]() Ellers har jeg vært på et vikingemuseum og handlet inn noen glass og tøffe vikinge-lover og runetegn ![]() Bare fortsett å komme med ideer- tror det er mange som får nytte av dem! Røkt, vakumpakket laks...tja,det er mye av det her i nord-norge,tror dere det faller i smak hos grekerne?...Og LABAN seigmenn til barna-(og de voksne)nammmm.. Nå har jeg mistanke om at kofferten min kommer til å bli full på tur nedover! ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Røkt laks er kjempepopulært i Hellas. Det er ganske dyrt der det er å få kjøpt. Vi har det ofte med nedover.
Senast redigerad av inkfish den 2007-07-18 klockan 21:37. Anledning: långt citat |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Hva heter ostehøvel på svensk da? Det vet jeg faktisk ikke. |
|
||||
|
||||
![]()
Nu vet du: Det heter osthyvel, det var väl det extra h:et som hade kommit med som ställde till det lite, annars är ju just de orden väldig lika.
// Helén |
|
||||
|
||||
![]()
Just precis!!!
H-et före var det som fick mig att fundera vad det var!!!! Men nu vet vi att osthyveln även i Norge icke har ett H före!!! Men så bra!!! Arne |
|
|||
|
|||
![]()
Ja, uff, av og til så skriver jeg litt for fort. Ikke underlig at dere funderte over det. Høvle hoste er ikke vanlig.
Senast redigerad av inkfish den 2007-07-19 klockan 14:59. Anledning: långt citat |
![]() |
|
|