![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hej alla
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Som Mikke sa, sa har det borjats julpynta har nu ![]() ![]() ![]() ![]() Pa lordag skall jag folja med Mimis och Flourios till en musiktaverna dar dom skall spela ![]() Langtar inte hem att all ![]() Riitta, snart proffs olivplockare ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Åh så härligt det låter Riitta! Hoppas att man själv får uppleva detta nån gång.
Ha det fortsatt bra! Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Spännande Riitta! Det ska bli så kul att se dina bilder från en nästan vintrigt Karpathos
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Vintrigt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plockar pa mandag iigen.Da i Menetes ![]() ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Men åh, har du till och med badat? Det låter otroligt häftigt
![]() Ha en fin helg och hoppas på god skördetur i Menetes på måndag. Ett år hade jag med mig en flaska olivolja just därifrån, den var jättefin ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Låter som du har det bra. Kreativt att åka iväg och plocka oliver och samtidigt få njuta av havet. Ser fram emot många fina bilder när du kommer hem igen.
Eva |
|
|||
|
|||
![]()
...ida har Riitta varit upp på Damatria,d.v.s bergkanten på väg ut ur Pigadia.Där bor bl.a Andreas och Maria Diakidis med sina tre barn. Det lunchades däruppe och plockades diverse frukter å örter i deras terrasserade trädgård.
När jag språkade med henne så var hon "hemma" på Amarillis och laddade batterierna för aftonens musikaliska galej tillsammans med Mimis Panaretos och Florios strax uttaför stan nånstans.... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Later harligt Riitta!
Paborjar den ackligt langa hemresan om nagon halvtimme. Sitter pa ett internetcafe i San Chistobal pa Galapagos. Har haft det fantastiskt. Jag ar radd att bilderna till resdagboken inte kommer pa plats forran jag ar hemma. Ha det fortsatt bra Riitta! /pawik |
|
||||
|
||||
![]()
Dagen arbetsdag slut och fortfarande lika roligt och finare vader kan man inte ha
![]() ![]() ![]() Alla som har onskan och plocka oliver nagon gang GOR DET ![]() Pa nagot satt kanns julstoket langt borta ![]() Har tagit massa bilde, sa kanse det blir ett litet resebrev sa smaningom ![]() Ha det bast, det har jag ![]() Igar nar jag gick ut fran hotellet sa motte jag en man, efter ca 50 meter och han stoppade mig och fragade hur det gick med olivplockningen ![]() ![]() ![]() Riitta,snart proffs ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Men hur länge skulle du stanna egentligen - eller har du missat flyget hem?
![]() Låter underbart som du har det |
|
||||
|
||||
![]()
Hoppas jag har missat
![]() ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Aha, två veckor alltså? Gottegris
![]() Men det är bara måndag idag, fortsätt njuta |
|
||||
|
||||
![]()
Och hur går det med språket?
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Ha de fortsatt gott, Riitta! Ska hålla tummarna för att du missar planet hem, så du får bonusdagar på Karpathos! ![]() ![]() Yanna - passionär |
|
||||
|
||||
![]()
Sommaren fortsatter
![]() ![]() ![]() ![]() Pa matvag har den har resan varit den basta nagonsin ![]() ![]() Tror dock att jag har inte blivit rundare pga jobbet och langpramenader ![]() Det borjar komma lite tankar att snart ar det roliga slut och julstressen hemma vantar ![]() Fast nagra dagar har jag ju kvar ![]() Riitta,med lite ond rygg i dag ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Njut av de sista dagarna helt! På ryggen kan man sen tänka hemma
![]() Ha det bra! Eija |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Njut nu ordentligt av sol och värme de sista dagarna
![]() Barbro ![]() P.s Ta med dig lite värme hem. |
|
||||
|
||||
![]()
Har ar det kortarmat fortfarande som galler
![]() ![]() ![]() Jag sager bara att ni som vill gora som jag, gor det snart, for nu har fler och fler skaffat elektriska apparater till detta ![]() ![]() Skall nog passa pa och bada en gang till innan man maste till kylan ![]() Kanner mig faktiskt lite stolt och lycklig att jag gjorde det som jag hade lange onskat och tror nog att jag var till lite nytta ocksa ![]() ![]() Riitta ![]() |
![]() |
|
|