![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Jag misstänkte att bilderna var därifrån och ja, det är den ö, alla kategorier, jag drömmer om att få komma till och det har det varit alltsedan jag 1988 såg "det stora blå" på Bio...! När barnen blir stora nog att klara klippbad, eller när jag och maken kan göra Grekland på tu man hand, då är det dit vi ska!
Den som väntar på nåt gott... ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
[quote=inkfish;188057]Jag inser när jag ser vilka som fått röster att jag nog skickat in fel bild i den kategorin
![]() Ha tålamod. Ingen av bilderna jag röstat på i kategorin religiösa grekland har dykt upp än. Eller så är jag också helt fel ute ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Grattis alla sexor!
Porten med katterna var en av de bilder jag röstat på. Fin ögonblicksbild, katten som försvarar öppningen ser verkligt förgrymmad ut ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Nu är bilderna som kom på platserna 11-20 publicerade. De publiceras utan rangording, alla kom på plats 11. Grattis till er också!
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Så roligt
![]() ![]() (Och min bild var överraskande med där också ![]() ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag kände igen Sigri på Mikael Backmans bild i kategorin Religiösa Grekland. Antar att det är påsk-processionen som beskrivs i boken. Jag röstade på bilden för att den kändes som "mitt" religiösa Grekland. Bra bild
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Et stort grattis til alle vinnere i fotokonkurransen
![]() ![]() En ekstra klapp for topp 3 ![]() ![]() ![]() - og en spesiell hilsen til d e g, Riitta ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tack Kari,det var snällt
![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Grattis alla vinnare!
![]() Å jag kom på delad 11:e plats i Religiösa, bara det gjorde mig sååå glad! ![]() Kan man se nånstans hur många röster resp bild fick? //Lena. |
|
||||
|
||||
![]()
Nummer 63 (grottkyrkan med alla ikonerna) var min tvåa i kategorin "Religiösa Grekland". Mycket fin bild med stämning, tyckte jag!
Ivi -som hoppas att tomten kommer med en ny kamera...om det nu skulle hjälpa till åtminstone poängplats ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Den (63) var min favorit också
![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() Vill passa på att önska er alla en god helg ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Kommer kategorierna för nästa års fototävling presenteras innan Maj? Vore kul att veta vad man ska fota lite extra
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
För mig dyker nu flera bilder upp PÅ PLATSERNA 11-20 som jag verkligen gillar men inte ens minns från tävlingen. Exempelvis både Eriks OCH Riittas är underbara bilder.
Eva |
|
||||
|
||||
![]()
Absolut. Vi gör en omröstning senare i vår om vilka kategorier det ska vara.
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Karin |
|
|||
|
|||
![]() Lika underbart som säga att vi om ett par dagar går mot ljusare tider ![]() Hasse ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Och förhoppningsvis varmare tider..... ![]() Göran (som är väldigt stolt över 11:e placeringen i dörrkategorin ![]() Senast redigerad av Goliat den 2009-12-21 klockan 22:51. Anledning: Tillägg |
|
||||
|
||||
![]()
Grattis till alla er som placerade er.
![]() Många jättesköna bilder. Vinnarbilden i kategorin "Mitt Grekland" landar ju direkt i mitt hjärta. När jag tittar på den kan jag nästan fysiskt känna att jag är i MITT GREKLAND. ![]() |
![]() |
|
|