![]() |
|
||||
|
||||
![]()
I morgon går jag min sista dag av 3,5 års universitetsstudier! Nu börjar livet som förskollärare med jobbstart på Fredag. Hurra va bra jag känner mig
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Lycka till
![]() Birgitta |
|
||||
|
||||
![]()
STORT GRATTIS !!!
|
|
||||
|
||||
![]()
Hjärtliga gratulationer! Hoppas du får använda dig av dina säkert jättefina kunskaper nu !
|
|
||||
|
||||
![]()
Grattis
![]() ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Grattis och lycka till
![]() Malin |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
/Eva |
|
||||
|
||||
![]()
Grattis! Och välkommen in i gänget ...
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Grattis - och lycka till!
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tack alla ni!
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jag kan bara instämma i GRATTISKÖREN!!
![]() Jag har ju också nyligen fått min första "riktiga" förskollärartjänst efter 38 år i skolan och ångrar inte bytet en sekund.... Detta skulle jag gjort tidigare. Varje dag med dessa härliga 4-5-åringar jag har är lika rolig och givande. Vilka filsofer det finns här! .....och ett plus i förbifarten är att jag inte måste vara ledig på lov jag inte vill ![]() ![]() Du har garanterat många härliga år framför Dig. Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Säger också GRATTIS!
![]() ![]() ![]() Det är stor skillnad på tempo,pedagogik och storlekar på barngrupper måste jag ju säga. Det känns onekligen att man har blivit äldre! Hoppas du hamnar i en bra kommun och på en bra förskola. Lycka till! Katitzi ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tack igen, har firat med ett varmt bad och champagne + julgransplundring hos goda grannar tillika gamla goda vänner sen 20 år tillbaka. Bra sätt att fira examen
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Lycka till och hoppas det blir många härliga år!!
Lena ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Stort grattis och lycka till med nya jobbet.
Irene |
|
||||
|
||||
![]()
Grattis, litentuva! Och lycka till!
![]() Yanna |
|
||||
|
||||
![]()
Stort Grattis och lycka till
![]() ![]() ![]() Lucky ![]() |
|
|||
|
|||
![]() ![]() Grattis å lycka till! Måste vara fantastiskt gôtt å va fäärdiii! Lena |
|
||||
|
||||
![]()
GRATTIS, GRATTIS. Du har valt ett roligt yrke. Jag hoppas verkligen att du kommer att trivas.
|
![]() |
|
|