|  | 
| 

| |||
| 
 | |||
|  Tilos 10:e resan 

Nu sitter jag på tåget mot Arlanda, i morgbitto reser jag till Tilos för 10:e gången. Och tänk att jag längtar lika mycket som tidigare resor. Tilos har blivit mitt sommarnöje, istället för sommarstugan. Och för första gången ska jag vara 3 veckor, känns så lyxigt. Maken kommer ner sista veckan, det blir härligt. Satt just  o funderade på vart jag ska äta i morgon när jag kommer fram. Älskar den grekiska maten! ElisabethK | 
| 

| ||||
| 
 | ||||
|  Sv: Tilos 10:e resan 

Låter härligt Elisabeth! Önskar dig många härliga dagar på Tilos och hoppas att du med några rader då och då låter oss andra följa med. Trevlig resa! Masse | 
| 

| ||||
| 
 | ||||

Det låter toppen! Jag åker mer än gärna tillbaka till Tilos, har varit där en gång men känner att jag vill tillbaka. Ha det så härligt! Helena S   | 
| 

| ||||
| 
 | ||||

Vi har ju aldrig lyckats vara där samtidigt, men ha det underbart på Tilos, Elisabeth!   Ann-Kristin | 
| 

| ||||
| 
 | ||||

Även vi missar varandra, så det blir ingen glass tillsammans. Men det blir förhoppningsvis fler tillfällen...   | 
| 

| ||||
| 
 | ||||
|  Sv: Tilos 10:e resan Citat: 
  Njut av livet och underbara Tilos!   | 
| 

| ||||
| 
 | ||||

Det ska i göra Janne! Och som alltid när vi kommer till Omónia får vi frågan  - När kommer Janne ... 😊 | 
| 

| ||||
| 
 | ||||

Du får svara: han kommer, men han vet inte när.    | 
|  | 
| 
 |  |