Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Ordet är fritt

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2006-07-12, 08:26
KOs avatar
KO KO är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Hellas

HELLAS!!! Det kribler i kroppen bare jeg tenker på dette landet og alt det skjønne det har med seg. Følelsen av total frihet fyller meg og lengselen stiger inni meg. Dette her vakkre landet med alle sine herlige perler og fantastiske mennensker. En øde strand med bølgeskvulp og solnedgang tilbrakt sammen med sin kjære og et fantastisk måltid på en lokal taverna på en lite besøkt øy. Hvitkalkede hus med blå vindussproser og en katte på trappen ved siden gamle mor i sort sittende på en stol. Lukten av disel når båten med nye mennesker ankommer. Sovlaki og et kilo retsina servert i melke glass mens barna i leker i gaten. Den litt utrivelig servitøren som ikke kan vente på at vi tursiter kan reise hjem så han kan få ferie. Gjestfriheten på hotellet og et fat med ny plukket frukt som står på rommet ditt når du kommer hjem fra dagen utflukt som en hilsen fra verten og vertinnen. 20 geiter som plutselig dukker opp i steinrøsa når du putrer forbi på din leide scooter. Lukten av nye steder og nylaget Frappe.
HELLAS!!! Det kribler i kroppen bare jeg tenker på dette landet og alt det skjønne det har med seg........
Svara med citat
Gammal 2006-07-12, 08:30
Masourakis avatar
Masouraki Masouraki är inte uppkopplad

Reg.datum: okt 2005
Standard Sv: Hellas

Så sant så
Svara med citat
Gammal 2006-07-12, 09:57
inkfishs avatar
inkfish inkfish är inte uppkopplad

Reg.datum: nov 2004
Standard Sv: Hellas

Ja du, kribler var ordet
Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 16:05.