Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kykladerna > Naxos

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2012-09-06, 23:02
Ayelet Ayelet är inte uppkopplad

Reg.datum: jul 2007
Standard Sv: Sängarna på hotellet är ingen lek, närmare martyr

Citat:
Ursprungligen postat av Ponika Visa inlägg
Tack, ja skönt är det inte. Men nu är det två citodon ( som jag hade med mej) och Norgesic ( köpta här) och en madrass senare Så nu får vi se hur jag sover inatt.
Stackare, du har mina sympatier! Själv kör jag med Alvedon och ser till att jag är rejält trött för att klara av att sova på "betongen"! Har aldrig läs ALDRIG haft en mjuk säng i Grekland, inte ens de få gånger jag bott lite lyxigt! Kan inte fatta varför man inte har bäddmadrasser i Grekland?? En del gånger har jag lyckats få låna nån gammal unken madrass annars blir det alla filtar som finns under lakanet. Hoppas att du sover gott inatt hälsar Prinsessan på ärten
Svara med citat
Gammal 2012-09-07, 08:51
Eva Ls avatar
Eva L Eva L är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005

Vår städerska på Skopelos vek tjocka, fräscha vintertäcken dubbla och la under lakanet så det blev nästan som en bäddmadrass. Kan vara svårt för hotellen att ha bäddmadrasser till alla om de efterfrågas av många. Jag har haft bäddmadrass och ganska skön säng någonstans i Grekland men minns inte var. Kanske var det på Folegandros. Jag har inga ryggproblem men andra ledproblem samt är ganska liten och lätt så bara tanken på deras hårda sängar kan få mig att avstå en Greklandsresa.

Eva
Svara med citat
Gammal 2012-09-09, 20:21
Ponika Ponika är inte uppkopplad

Reg.datum: aug 2011

Citat:
Ursprungligen postat av Eva L Visa inlägg
Vår städerska på Skopelos vek tjocka, fräscha vintertäcken dubbla och la under lakanet så det blev nästan som en bäddmadrass. Kan vara svårt för hotellen att ha bäddmadrasser till alla om de efterfrågas av många. Jag har haft bäddmadrass och ganska skön säng någonstans i Grekland men minns inte var. Kanske var det på Folegandros. Jag har inga ryggproblem men andra ledproblem samt är ganska liten och lätt så bara tanken på deras hårda sängar kan få mig att avstå en Greklandsresa.

Eva
Låter skönt!! Jo precis, dom har kanske inte bäddmadrasser till alla. Jag har egentligen inga ryggproblem heller, det visar sig bara när jag är i grekland Men som sagt, jag får be om en bäddmadrass första dagen, eller ta med mej nåt eget.
Svara med citat
Gammal 2012-09-09, 20:16
Ponika Ponika är inte uppkopplad

Reg.datum: aug 2011

Citat:
Ursprungligen postat av Ayelet Visa inlägg
Stackare, du har mina sympatier! Själv kör jag med Alvedon och ser till att jag är rejält trött för att klara av att sova på "betongen"! Har aldrig läs ALDRIG haft en mjuk säng i Grekland, inte ens de få gånger jag bott lite lyxigt! Kan inte fatta varför man inte har bäddmadrasser i Grekland?? En del gånger har jag lyckats få låna nån gammal unken madrass annars blir det alla filtar som finns under lakanet. Hoppas att du sover gott inatt hälsar Prinsessan på ärten
Tack!! Första natten sov jag mest dålig för att dörrarna stod o slog hela tiden, så natten efter stoppade vi reklamlappar från Apollo, i dörrposten innan vi stängde dörren. Så då blev det tyst den natten. Tog även en sömntablett för att kunna sova. Och det gjorde jag, antagligen för hårt och rörde nog inte på mej så mycket, så det var nog där jag fick ont i ryggen.

Jag har heller aldrig sovit i en mjuk säng i Grekland. Hade jag bett om en bäddmadrass redan dag ett, hade jag nog sovit bättre. Dom lite mjukare sängarna kanske kostar för mycket.....Men som sagt, bäddmadrass borde ju finnas iaf..Hur som helst så sov jag inte gott resten av tiden, och har fortfarande ont Men hotellet Spiros gillar jag annars!! Ska ju jobba imon, men får nog stanna hemma o ligga raklång i min mjuka säng
Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 19:32.